Kontigo Care

Kontigo Care presenterar på Stockholm Corporate Finance 13:e Life Science Seminarium 24 mars

2021-03-23 16:19
Kontigo Care AB deltar på Stockholm Corporate Finance 13:e Life Science Seminarium den 24 mars 2021, kl. 11:00 då VD Ulf Kindefält presenterar senaste utvecklingen och framtiden för bolaget.

Stockholm Corporate Finance arrangerar kapitalmarknadsdagen för trettonde året i rad.  Om du vill anmäla dig som deltagare till kapitalmarknadsdagen så använd denna länk,

För mer information, vänligen kontakta: Ulf Kindefält, Verkställande direktör, telefon: +46 (0)18 410 88 80

Allmänna frågor: E-post: info@kontigocare.com
IR- och

För ytterligare information:

Kontakta pr-ansvarig

E-post: pr@kontigocare.com

Kontigo Care AB grundades 2013 i Uppsala och har som målsättningen att förbättra folkhälsan runt sjukdomen alkoholism genom innovativa system i segmentet för alkoholrelaterad beroendevård inom mobile health. Bolaget börjar i Sverige men har ambitionen att följa sjukdomen ut i världen med förhoppningen att kunna bygga ett globalt företag med god intjäningsförmåga samtidigt som liv kan räddas, återfall kan förutses och vården effektiviseras. Bolaget har som målsättning att noteras på First North i juni 2015.