G5 Entertainment lanserar spelet Sherlock: Hidden Match-3 Cases i Ryssland - Global lansering kommer inom kort

2020-08-28 16:10
G5 Entertainment tillkännager idag lanseringen av sitt nya F2P gömda objekt/match-3 pusselspel Sherlock: Hidden Mach-3 Cases, som nu finns tillgängligt via Apple App Store, inledningsvis enbart i Ryssland. Spelet kommer inom kort att lanseras stegvis i samtliga länder och på samtliga plattformar.

I Sherlock: Hidden Match-3 Cases får spelarna delta i ett spännande detektiväventyr inspirerat av den legendariska detektivserien Sherlock Holmes. I det äventyrsfyllda spelet får de hjälpa till att återställa originalhistorierna genom att lösa komplicerade match-3-pussel, leta upp dolda objekt